www.odnpoznan.pl Ustaw jako stronę startową Pomoc Szybki kontakt Zamówienia (0)
certyfikaty_i_nagrody iso akredytacja

zamow news

WR65 Jak zachęcić ucznia do pracy? Motywacja, potencjał, poczucie wartości

Adresat
nauczyciele wychowawcy, nauczyciele przedmiotowi
Cele, po zajęciach uczestnik:
  • poddaje refleksji sposób pracy z uczniem;
  • rozumie, jaki wpływ na ucznia ma automotywacja;
  • wie, jak skutecznie wzmacniać poczucie własnej wartości u dziecka;
  • potrafi zastosować informację zwrotną w kontaktach z uczniem;
  • sprawdza skuteczność wypracowanych podczas zajęć metod i technik motywacji;
  • zna metody i techniki wspomagające rozwój poszczególnych inteligencji wg teorii Howarda Gardnera.
Treści
  • Sposób komunikowania się z dzieckiem a etapy rozwoju mózgu (kontekst neurodydaktyki)
  • Skuteczna motywacja a system wartości ucznia. Jak pokazać uczniowi przydatność zagadnień szkolnych? W jaki sposób rozbudzić jego zainteresowanie? (budowanie szerokiego, współczesnego kontekstu)
  • Język motywacji: używane słownictwo a skuteczność motywacji.
  • Zwrócenie uwagi m.in. na rolę informacji zwrotnej w motywowaniu uczniów do pracy
  • Motywacja psychologiczna – jak szukać potencjału w sobie?
  • Złote zasady motywacji – próba opracowania oraz stworzenia technik motywacji dla nauczyciela
  • Wzmacnianie poczucie wartości i odpowiedzialności u dziecka według koncepcji Jespera Juula
  • Wachlarz moich inteligencji – rodzaje inteligencji według teorii Howarda Gardnera;
  • Cechy danej inteligencji – jak ją wzmocnić
  • Metody i techniki efektywnego uczenia się
Liczba godzin: 10
Autor programu: Małgorzata Dynowska, Agnieszka Gałązka-Kozłowska

Kierownik:
Małgorzata Hypś-Wolińska, e-mail: malgorzata.wolinska@odnpoznan.pl,  tel.: 618 584 723, tel. kom.: 508 381 644

Cena: 100.00 zł
Terminy:
  • Grupa 1.: 22,28.10.2019, godz. 15.30-19.30
  • Grupa 2.: 20,27.04.2020, godz. 15.30-19.30
  • Grupa rezerwowa
Nabór zamknięty.